Thursday, October 25, 2012

i've tried my best

i think i've tried my best..yup, i did my best for the interview session last mont. study all night long, balik keje je study sikit, walau penat pon selak jugak note-note lama. sambil tu doa tak putus-putus supaya allah mudahkan urusan temuduga tu. alhamdulillah, masalah cuti settle.

lepas interview last month tu rasa lega sangat-sangat. tak pernah rasa setenang ni before this. melangkah keluar bilik interview dengan penuh semangat sambil bersyukur sangat kat allah coz permudahkan urusanku.

hari ni, member sms suruh tengok email, keputusan interview tu dah keluar. alhamdulillah, dia lulus. tapi, aku failed. frust jugak la. tapi tak seteruk tak lulus kastam dulu. aku terima dengan hati yang terbuka. mungkin ini ketentuan tuhan untukku. mungkin ader rezeki yang lebih baik menanti. tapi sampai bila ya allah. aku dah tak sanggup dah nak lalui hidup kat sini. kalo aku berhenti nati, aku nak keje ape?? aku tak nak jadi penganggur dah. tolong aku ya allah..

tambahan sekarang ni teman tapi mesra lak buat hal. ya allah lapangkan hatiku dengan dugaanmu ini. aku dah tak sanggup ya allah.

mama, kak yah, sorry im dispoint you all. but, i've tried my best after all.(T_T)...aku pon tak tahu kenapa rezeki untuk aku seakan-akan terlalu sukar. ya allah, jika rezekiku berada dilangit kau turunkanlah, jika dibumi kau keluarkanlah, jika haram kau halalkanlah dan jika susah kau mudahkanlah..amin ya robbal'alamin

1 comment:

cik blogger said...

salam atie..
apa kbr ko skrg? rindu weyh.. hari ni baru mula balik buka blog aku ni haa..dah 4 bulan duk senyap jek..tak teringat pun nak buka blog.huhu..

psl result spa tu pun, aku bersyukur juga, cuma masih lagi menunggu.. dan syukur sekali lagi, sambil2 menunggu ni, aku diambil semula keje dengan BR1M 2.0 ni.. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...