Wednesday, May 11, 2011

Tuah ayam Nampak dikaki....

Assalamualaikum…
Aku mulakan entri aku hari ini dengan ucapan salam sejahtera keatas korang-korang sume yang sudi baca entry aku.

hari ni aku ader dua berita gembira..ha, ape dia tu???mesti korang sume teruja-ruja nak taw kan?? Ok, tanpa membuang masa korang dan masa aku, meh sini aku story kat hangpa sume.

Petang tadi, balik je dari sekolah, terus aku on laptop aku. Teruja sangat nak taw sape yang menang contest hari tu. Kot-kot la abg thalhah kite da umumkan nama pemenang tok contest hari tu. Setelah puas menunggu (sebabkan line tenet low), web syoknyer blogging pun muncul…

                                                  DUP DAP DUP DAP!!!

Jantungku berdegup kencang….sambil itu mata dan jariku terus scroll ke bawah mencari senarai pemenang tok contest hari tu….DAN KEPUTUSANNYA ADALAH….

                                            TADA!!!!!!!!!INI DIA...

  silalah klik utk paparan yang lebih jelas. dan kpd winners, congrats!!!

 
Ya Allah, tak sangka aku boleh menang. Biarpun berada di tempat keempat, tapi aku tak kisah pun. Janji ader dalam kategori pemenang.. ye dakkk??……………..the end of good news no.1…………………................................................

Good news no.2 pula ialah, next week aku ader interbiu.huhu, happynye. Wish me best of luck ye =)

p/s: tuah ayam Nampak dikaki, tuah manusia hanya TUHAN yang tahu.

2 comments:

Anak Ulu Cheka said...

tahniah kita sama2 menang weh

kome promote semua pemenang diblog kome meh laaa tengok

cik blogger said...

t.interbiu apa tu nti?? keje nurse ke? gudluck eh..doakan aku sekali!

p/s: aku join mn2 kontest, tak prnh pun sekali menang.huhu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...