Sunday, May 8, 2011

Ingin ku katakan......

Inginku katakan dengan indah bahawasanya aku amat menyayangi dan mencintai mu,

Ingin kupeluk erat dirimu,

Ingin kurasai hangatnya kasih dan belaian mu,

Inginku katakan hanya yang indah-indah saja tentang dirimu,

Hanya dirimu, hanya untukmu,

Namun kusedari,

Diri ini terlalu leka,

Terlalu lena diulit mimpi,

Apa yang difikirkan, apa yang dihasratkan
Tidak pernah daku kotakan

Daku sedar, kekadang aku terlalu beremosi,

Mengikut kata hati dan hawa nafsu
Yang Selalu saja mencabar kesabaranmu,

Maafkan daku,

Sesungguhnya, aku sedang mencari identity diriku,

Sehingga aku kekadang terlupa
Bahawa engkau lah yang pertama
Memeluk tubuh ini saat dilahirkan,

Mengucup dan mencium diri ini

Saat aku mula mengenali dunia ini

Terima kasih atas segalanya..

Ingin ku katakan hanya kau yang terindah..SELAMAT HARI IBU!!

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...