Sunday, April 12, 2009

Ahad yang Memenatkan!!

Huh!!!..penat sangat, tapi rasa nak jugak tulis sesuatu kat blog ni...


Exam petang tadi memang mencabar la..Fuh!! Rasa tak release walaupun dah lepas satu paper yang kritikal..Rasa aku dah study dah, tapi tak taw la knp rase cam xleh nk jawad jew...


Lepas balik je exam tadi, aku igt nak lepak biik kawan, tok release tension sambil layan movie..Boleh pulak roomate kawan aku@coursemate aku ni tanye sal exam tadi..aku ape lagi gatal la mulut nak menjawabnyer..bincang punyer bincang, tersedar banyak rupanya aku wat silap..huh, menyesal lak bincang..


Tapi, alhamdulillah, ianya tak bagi affect mood aku untuk study malam ni..syukur sangat..


MEMANG LETIH!!!!



Selalunya waktu tengah hari, aku nap jap. Tapi, hari ni dah exam tengah hari xleh la nk lelapkan mata..Lepas je exam, mase dekat cafe, kawan aku bagi tahu, tarikh tutup permohonan untuk extend desa akan ditutup esok.apalagi, kelam kabut la aku..masa tu pukul 430pm..pejabat desa tutup pukul 500pm..Lepas tu, memang terus pergi pejabat desa..kat situ kene 'interview' jap dengan orang pejabat..alih-alih dia suruh aku pergi HEP utk dapatkan borang..Memang bengang r masa tu..kalau cam tu kenapa tak cakap dari tadi lagi..membazir air liur aku je jawap soklan diorang (upset cz effect dari tension jawab exam)...
Nasib baik Hep tak tutup lagi..Lepas amik borang terus balik bilik..Igtkan nk tidur jap lepas maghrib tu, tapi mata lak tak nak lelap..Badan penat usah kata la..kehulu kehilir..urm..
Esok lak ada kelas revision tok exam..nak kene fikir tajuk research lagi ni..huhu...xterfikir lagi nk wat pasal ape..
'release'kan otak;
setelah penat menimba setitik ilmu,
ku mencari tempat beradu untuk berteduh,
dunia hanyalah sementara
akhirat jua yang kekal abadi,
Ya Allah
berikanlah aku ketabahan
untuk menempuh ujian ini
hanya padaMu aku bergantung harap
berikanlah aku Nur HidayahMu

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...