Wednesday, June 15, 2011

nora elena


Aku tak follow sangat pun citer ni. Kalo boring tahap gaban baru aku tengok. Seingat-ingat aku dua episode je aku tengok citer ni. Kalo adik aku memang tak penah miss. Asal pukul 7 je mesti tercongok kat depan tv, asal dia tercongok kat depan tv je mesti pukul 7<;;;;;;;;;;;; hehe, contoh je nak tunjukkan betapa komitednye dia ngan cerita tu.

Sepanjang dua episode yang aku tengok ni (bukan berturut-turut), aku ader terperasan satu benda..emmm musykil jugak aku. Adakah citer nora Elena ni adaptasi dari sebuah novel??

Kenapa aku berkata begitu?sebabnya, aku pernah terbaca novel ni dulu. Tapi aku dah lupa dah tajuknye ape and penulis novel tu sape. Tapi jalan cerita nora Elena ni sebijik-sebijik sama ngan novel yang aku penah baca tu..

Em..musykil jugak ni. Jap, aku nak godek-godek tenet jap. Nak cari pasal nora Elena ni.

aiii.....nak cari laki yang ideal camni, dlm mimpi pun tak dapat aku ase, huhu

Hah!!memang sah, citer nora Elena ni memang adaptasi dari sebuah novel..Kasih yang suci
Telahan aku memang tepat and mengena =)
kalo sape2 yg xder masa nak baca buku ni, leh layan citer ni kat tv 3..tapi feel baca buku and tengok kat tv tak kan pernah sama even jalan ceritanya sama..percayalah cakap aku..TAK KAN SAMANYE...kan dah huruf besar tu, siap bold lagi =)
 p/s: gambo cam biasala, cekau kat google.com....info ni aku dapat kat belog ni, masa tengah mencari tadi.............silalah kelik kalo nak taw sinopsis dia

2 comments:

cik blogger said...

skrg ni byk cerita drama amik dari mana2 novel..hmm..

cik arija said...

aahla..xmo aku komen lebey2,huhu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...