Sunday, June 12, 2011

Biar betik?????


Aku bukan nak cerita pasal betik . Tapi ingin menceritakan rasa terkejutku. Memang terkejut. Bukan main-main ni

Duda idaman Malaya telah dirampas orang daaa. Siapa tu??? Siapa lagi, ni kisah si yusry kru la. Bukak je televisyen, terus mata terfokus pasal tengok yusry and lisa…OMG, diorang mengaku tengah bercinta oooo


Memang agak terkejut beruk jugak la. Adakah aku serang je yang baru tahu ni??? Coz masa aku godek-godek tenet cari gambar lisa and yusry, rupanya khabar angin ini sudah lama tersebar..demmm awat aku baru je taw, memang ketinggalan sungguh ahk

Walaupun frust menonggeng-nonggeng, aku tetap merestui hubungan kalian berdua. Eh, perlu ka? Penting sangat ke ko pada diorang tu??? Piiiirahhhhh….., Diorang tak perlu restu dari ko la cik arija, jgn nak perasan k…diorang pon tak kenal ko, ko je eksen lebih….

huhu, ok ok, aku angkat bendera putih ahk

Apepun, semoga diorang bahagia la. Sweet sangat tengok lisa and yusry bersama. Lisa yang ayu, and simple je..i like it…

so sweet la, buat i jeles je, haha
 p/s: picture credit to google lah, mane lagi nak cekau gambo2 ni

1 comment:

:: cikNuurul :: said...

aah!,.trkujat jgk tgk diorg td kt dlm melodi,.huhuii,.sweet la kalo btol diorg ni,.moga diprmudahkn,amin,.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...