Friday, July 8, 2011

bicara hati


Tatkala sendirian hatiku terdengar degupan cintamu…….
Bukan aku pinta untuk jatuh cinta. Mungkin satu ketentuan bahawa kita memang telah dijodohkan. 

Aku tidak pasti sebenarnya! Adakah wajar tindakan kita dalam mencipta ikatan yang tidak pernah aku fikirkan selama ini?

Tanpa kasih sayang seperti pasangan lain, kau dan aku bersatu! Jangka waktu yang kita ambil untuk menyempurnakan ikatan ini akhirnya telah menghayutkan kita dengan perasaan sayang anegerah TUHAN. Aku berjaya menempatkan perasaanku dalam jiwamu dan kau telah mencuri hatiku ini tanpa aku sedar.

Tetapi, mengapa mesti kita berjauhan hanya kerana sedikit rintangan yang datang dalam kehidupan kita? Jadi…jangalah kau meninggalkan aku bersama-sama kerinduan yang hanya akan menjadi milikmu.

Pulanglah! Kerana hanya kau yang kurindu…  

15/04/2010, 1746 hours........

3 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...