Sunday, July 10, 2011

kuning oh kuning!!!

"cikgu, cikgu, kalo cikgu nak pergi jalan-jalan, cikgu jangan pakai baju warna kuning", beritahu salah seorang muridku yang berumur 7 tahun.
belum pun sempat aku bertanya kenapa, dia terus menyambung, "nanti kalo pakai baju warna kuning, kene tangkap"
aku hanya diam tidak memberi sebarang respon..

ader sape-sape tak pikir cam ape yang tengah bermain kat kepala aku ni????

2 comments:

**::CIKNUURUL::** said...

budak umo 7 tahun yg xtau ape2 psl politik pon dh tau kesan dr bnde x elok tu,.huhu,..ape nk jd ngn dnia skang,.

cik blogger said...

budak tu mst dgr dr radio ataupun tv..
aku sndiri dgr benda yg sama..
tp, yang aku fikirkan..
knp takut sgt tgk org pakai baju kuning??

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...