Sunday, October 6, 2013

semoga terus diberi petunjuk

assalamualaikum dan salam malam isnin..........

Memang aku akui sudah jarang berkesempatan untuk update blog ni. ketiadaan internet dekat rumah menyukarkan dan menyulitkan keadaan untuk sentiasa update blog.

Perkembangan diri yang terbaru, tak ade apa rasanya. still macam dulu juga cumanya sangat-sangat bersyukur sekarang ini sebab dah temui rentak kerjaya yang agak selesa dan stabil. alhamdulillah.

Sekarang tengah masih lagi berusaha untuk mengukuhkan bisness dalam bidang etiqa. semoga allah terus berikan kekuatan untuk melakukan dua kerja dalam satu masa. amin

Baru-baru ini hidup aku sikit tunggang langgang gara-gara ikutkan sangat kata hati. Rasanya tak perlulah aku nak explain detail kat sini, cukup aku je yang laluinya..Insya'allah, aku rasa aku sudah buat keputusan yang terbaik untuk diri aku. semoga percaturan aku kali ini tidak tersilap lagi.

Semoga aku terus diberi petunjuk hidayah dan istiqamah dengan apa yang aku sedang lakukan sekarang..amin




No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...