Friday, October 2, 2009

Pasar Malam

Seperti biasala kalo hari jumaat menjelang, mesti aku g pasar malam ngan geng2 aku..asal hari jumaat je aku g pasar malam n asal pasal malam je mesti hari jumaat (dekat depan spital HUSM jela ek, kat tempat lain xvalid, hehe)

Nak dijadikan ceritanya, lepas beli makanan kat pasar malam, tini ajak la g nirwana, cari earphone to tpon dia y putus wayar..xtawla die buat camner sampai bley putus..gigit agaknya kot..huhu, jgn marah ye tini

Aku tgh syok dok kecek ngan idah ni, lupa dah pasal apa..Tiba2 masa nak lintas jalan p nirwana tu, baru aku perasan tini xdok sebelah aku..Pelik gak, bukan tadi dia ada jln sebelah aku je ke.Aku pon pandang kebelakang, tengok dia tercegat sebelah van pak cik yang jual makanan tu (restoran bergerak kot van pak cik tu, ~huhu, xtaw name sebenarnye, hentam sajalah)
Tak dengar rupanye dia pggl nama aku..Nak taw ape jd???

selipar dia putus, tercabut..so xley la jalan.Takkan nak jalan kaki kot g NIrwana,,malu la..jaga air muka..control2 ayu ckit beb, hehe

Kat mana ni nk beli selipar??em...HA!, kat tenten.naseb baek putus dekat jgakla ngan tenten..camne nk jln ni?? em..,meh kita jalan pelan2, wat cat walk..Haha, padahal nk tutup selipar putus tu..

Sampai je kat 1010, terus terkam kat rak selipar..aku yang xder kaitan pon menyibuk sama pilih selipar tok diri sendiri, bukan tok tini.hehe..naseb baek xder duit banyak masa tu, kalo tak aku pon kebas gak satu...=)..Lepas bayar pe g, terus pakai la..kih3, pakai dalam tu jgak, tp cari tempat y terselindung ckit la

lps tu, kitaorg teruskan rancangan n p nirwana..Wah, bestnye dpt rase ekon

2 comments:

cik blogger said...

aku commentor pertama..huhu...
oo...ngumpat aku yek? hahaha...
inilah kenangan kita, kan t?? rindu sangat2 momen2 tu... ;)

ati said...

ye, aku pon rindu gak zaman muda-muda dulu,huhu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...