Monday, September 7, 2009

Kene tempias hujan ek???

Dah seminggu kitaorang posting kat 2 intan (ward utk male surgery). minggu ni masuk minggu ke-2..semalam memang spoil giler la mood aku..CI punyer pasal la (CI ganti).
Kalo ye pon nak marah n bengang kat kitaorang 'sopan' sikit la bahasa tu..malas aku nk komen byk2 sal dia..wat sakit hati jew.

Yang tak bestyer, tgh aku bad mood tu, org lain lak yang kene tempiasnye..hujan pon tidak semalam, tup2 ader yang terkena tempias bad mood aku tu and last2 terasa hati ngan aku and majok la dah..Adoiiii, malasnye mau pujuk.tapi rasa bersalah banget..

Aku sabarkan je lah hati ni, pujuk gak dia..nasib baik senang dipujuk..hehee..kalo tak, aku pon nak majok gak la..boleh ke??aku yang wat dia dulu cam 2 and then aku yang majok??haha..xpatot kn..ntah ape2la..tension punye pasal la

Alhamdulillah, skrg kitorang dah ok balik dh..hehe, ok len kali xmo dh wat cam2..malas mau pujuk org majok..hehe,

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...