Saturday, May 9, 2009

Di Antara Dua

Urm..tengah keliru dan dalam kebingungan sekarang ini. samada nak start dulu buat literiture review ke ak tunggu tajuk di 'approve' dulu?



KAlau ak buat literiture review dulu kang, takut tajuk research yang aku bagi kene 'reject', nanti aku jugak yang sakit hati. Tapi, kalo nak tunggu tajuk kena approve, takut tak sempat plak nak wat literiture review tu..Uh!!!!gmana nih??





Bila aku utarakan masalah ini kepada ibuku, dia menasihatkan aku suruh baca dulu artikel-artikel yang berkaitan dengan tajuk aku tu. Kalau dh di'approve' tajuk aku tu, senang sikit kerja aku, at least dah ada idea kat otak tu, nasihat ibuku...

erm...tapi masalahnya kat sini, aku tak berfikiran positif cam tu..tak der perasaan dan semangat nak membaca bila tajuk research tak confirm lagi. Hari rabu nie, dah nk kene hantar draf proposal research tu. Gmana ni????

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...